En massa uppdrag...

Ahh! Jag är trött som ett djur trots att jag la mig halv 3 och snoozade till halv tio. Hoppade in i duschen för att överhuvud taget kunna vakna alls och med små marginaler kan jag nu plita ner morgonens inlägg. Jag ska gå ut med Athena nu på morgonen, "morgonen" hon hade nämligen inte stigit upp när jag vaknade och gick och hämtade frukost. Nu har hon däremot maskat sig hit till min säng där hon ligger och snarkar igen för fullt. Mera morgontrött hund får ni leta efter, jag lovar. Helt galet vad trött hon är. Och den dära mosiga blicken under ögonbrynen vett ni och det är nästan ås att hon vinglar när hon går.. Men iofs bättre än att hon är galen klockan 8a och måste gå ut så jag är rätt så nöjd vill jag lova. Hon har dessutom grusat ner i min säng den lilla marodören, kände det imorse när jag skulle vända på mig och det knastrade lite lätt. Måste byta sängkläder tror jag bestämt. Suck!

Jaa, och sen fick jag och brorsan i uppdrag att handla också, så dte ska vi göra när han vaknar. Förstår inte hur syrran och brorsan lyckas sova så länge som de gör?! De somnar runt 11a, oavsett om dte är helg eller inte typ, och sover till minst 11. Jag skulle vara helt bäng i huvudet om jag sov så länge alltså. Säg inget, jag vet jag är konstig jag med!

Och var är Miika nu för tiden egentligen? Vi har knappt tjötat på hela veckan, på luncherna brukar vi ju endå hinna snacka en stund. Men inte då.

Hoppas som sagt att jag får ledigt idag annars blir det ytterligare en lååång låååång dag utan avbrott. Jag hatar verkligen att jobba eftermiddag, man blir sjukt seg alltså. Galet.

Nej ska torka håret och springa iväg med henne en sväng på bullervallen. Ajjemän!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Hehe! I'm back! Kände också att det har varit lite tomt den här veckan, men imorgon är jag ledig så då kan vi snacka!! :K

2008-09-17 @ 11:45:20
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0