Ehh ok?

Jahja, ytterligare en förmiddag har gått och jag har knappt gjort något vettigt alls. Mutter. Iofs, ringde två samtal, jag som är allergisk mot att tala i telefonen med personer jag itne känner. Jag har plockat ögonbrynen, tro mig det behövdes. Behöver egentligen raka benen också, men det orkar jag fanimig inte göra nu.

Mamma kom nyss hem med cp-ont i ryggen, sjukskriven ett par dagar. Bra det, hon ska inte jobba ihjäl sig. Jag har fått en väldans finne, igen?! Amagaad, im too old for this now.

Träffade Ivan på jobbet igår, det sa jag itne kanske? Hehe, vi snackade om i lördags. Fniss. Han jobbar ju emallanåt som ordningsvakt för att dte är roligt?! Iaf, jag lyckas alltid träffa honom när jag är ute, ofattbart, men alltid roligt. Han berättade också att när han jobbar på Plaza så ser han samma tjejer med olika killar varje kväll som försvinner upp till hotellrummen.. Typ.. horor.. Amagad, i Umeå? Klart det finns, men sånt tänker man ju itne på.. Typ..

Hur jag nu kom att tänka på det här? Ibland drar mina tankar iväg med mig på adventure känner jag. Fast inte som igår, det var nästan tragiskt. Men dte kan ju hända, dock är det liiite önsketänkande men va fasen, drömma ska man göra!

Nej, käka något, sätta upp håret och.. och.. åka till jobbet.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0