Efter träningen, gött med kex!

Jag blir galen och helt hysterisk efter kakor direkt efter träningen. Och det är inge bra de, haha!

Idag tränade vi ihop med strand 92, och vi var sammanlagt 9 pers och en målvakt. Hur jeffla kasst är inte det? Jag blir galen! Frågade och fick komma på damernas träning imorrn iaf. Blir göttans det! Hoppas ryggen håller...

Kex och mjölk, efter träningen, blev det ja!

Stretchad och klar, lite trött i ryggen (den gjorde ont som fasen idag) men jag var bäst! Okej , men liiite iaf! Jag trodde vi skulle lira en za, men dte blev inget av. Så nu sitter jag här och vill ha värme typ.

Sola imorrn? Mmm lutar åt det, så ryggen slappnar av. Jag kommer att ge stretchingen 3 veckor, VARJE dag, ska jag försöka med. Nej jag SKA och blir ryggfan inte bättre under den här tiden blir det att uppsöka sjukgymnast..!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0