Dåligt Emmii!

Fasen också! Att jag itne kunde få sova bra? Iofs brukar jag ha liite problem första natten men det här var ju löjligt? Jag vaknade 13.30 och kunde inte sova mera men jag låg och försökte sova i en timme till. Och det gick ju inte, utan jag fick vackert stiga upp runt 14 med huvudvär och kätt värk i käken? När jag somnar onykter brukar jag bita ihop när jag sover och få käk/huvudvärk dagen efter men när jag kom hem från jobbet idag var jag INTE onykter så.. Vette fasen.. Mutter!

Hoppas inte det här sätter spår på resten av veckan, ska ju träna hårt denna vecka har jag tänkt. Buu!

Aja, jag ska vakna till lite mera innan jag sätter igång med mitt lilla projekt, fniss! Jag fick mera flashar under natten (dagen, sov jag alls?!) så detta kan bli bra. Drömmde också en mysig dröm i början av "natten" så det var nice! Jag vaknade nämligen av att brorsan öppnade dörren för att kolla om jag var hemma? Suck, den grabben har noll koll men jag gillar han endå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0