Då var det bestämt!

Ingen träning idag. Jag har redan dåligt samvete men känner väl (väl?) att ryggen inte pallar riktigt. Jag får helt enkelt träna nån gång i helgen. Buuhu!

Jag måste ju verkligen inte träna med damerna men jag känner att jag behöver lite träninG! Aja, kan ju vara bättre att vila idag och kunan tröna till veckan.. But still...

Annars ikväll ra? Dunno actually, sitter ich lirar med boysen nu ra.

Berättade jag om mitt försök till att köpa en ny data-mus? Inte det? aja, men jag var en sån där jobbig kund som ville prova mössen för att hitta en som passade min hand.. Hahah! och den jag ville ha hade dom inte hemma. Buuhu! Ska återvända dit om någon vecka för att se om de har fått hem nya.

Ahh, ja är stel idag också. Men inte lika stel som jag varit innan i veckan, stretchade inte igår heller.. Attans!

Lyssnar på Rihanna och Cris Brown actually. Jag needar mer låtar och ny musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0