Bra jobbat Eemmii!

Bah! Jag försov mig idag, usch usch. Vaknade halv åtta av att mamma och pappa var vakna och jag som aldrig brukar vakna av det?! Iaf, det gjorde jag, var vaken tillräckligt länge för att slänga iväg nått sms och sen somnade jag igen för att konstant trycka på snoozzen, aj aj aaj! Vaknade nu 10.40 vilket innebär att jag snart ska dra på jobbet. God damn! Hela min fredag blev ju helt sabbad nu, hinner förmodligen inte ens ner på ica för att hämta ut paketet. Mutter!!!

Börjar 13.42 idag nämligen, så jag måste ju åka en timme tidigare idag än vad jag egentligen brukar. Och tänk Lowe som ska jobba i 16 timmar i sträck?! Helt sjukt, jag pallar knappt med 9.5 timme som är våra eftermiddagar och han bara matar övertid sådär- Iofs så hägrar ju USA snart och han lär ju behöva all komp och pengar han kan få. Själv så passar jag nog på USA faktiskt, dels för att skulle kännas riktigt drygt att resa själv och, vi är itne tillsammans längre vilket gör att det skulle kännas lite skumt tbh.

Dock är jag grymt sugen på att resa någonstans! Kanske ska se ifall det finns en sista minuten till Mallis eller någe? :F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0