Blodsockerfall and the end of the world?

Aha, sjukt jobbig natt med lagomt mycket att göra. Dock blev jag hur trött som helst vid andra rasten klockan 04 så jag sov i 30 minuter i en stol som en död. Jag hade inte den blekaste aning om var jag var när jag vaknade och inte heller varför jag hade spänningar i nacken.. Sen blev jag tvärt hungrig så jag kastade i mig en banan men kroppan var helt lost och jag skakade och såg suddigt typ. Det blev till att leta igenom skåpet på bortglömda småpengar så jag kunde köpa mig en center för lite snabbt sockerintag. Smaskens att Lovisas far är en av cheferna, nyheterna färdas fortare och är mera rätt än när jag får höra det av skvallergubbarna 3 dagar senare... Fniss!

Jahaja, idag ska protoner krocka med varandra och återskapa Big Bang och detta skulle ske vid lunchtiden idag någon gång. Eftersom jag sover missar jag denna stora händelse men förhoppningsvis finns jorden kvar när jag vaknar där vid 14 nån gång..! Thihi! Mängder med forskare anser detta experiment som vansinnigt och farligt men, äsch! Vad har vi att förlora egenltigen? Jorden går under förr eller senare och det lär gå jättefort ifall vi sugs in i hålet och försvinner i en explosion. Vi behöver ju itne uppleva hur jorden sakta men säkert dör ut pga människans skit utan det lär väl gå hyffsat smärtfritt om jag har förstått saken rätt... Haha!

Och idag är det, eller ikväll, träning, möte och fotbollsmatch Sverige - Ungern. Blir till att skynda sig hem från mötet efter träningen för att se lite fotboll endå. Inte för att den kommer vara bra, det tror jag verkligen inte, men iaf, det är ju trots allt Sverige som spelar VM-kval.

Och jag läste en skrämmande blogg nu på morgonen, en 15årig tjej som fått barn?! Men geez, hon är ju bara barnet själv och så får hon barn? imo så är detta... Ehh nej, jag ska inte skriva nått..!



Dax att sova och jag ska krama kudden från dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0