Blåsigt värre!

En underbart blåsig höstdag. Jag, Lowe och Athena tog en promenad här på början av dagen. Det avr nice att träffas och snacka lite igen faktiskt! Han taggar jävul inför USA-resan och det förstår jag verkligen för det hade varit grymt att göra en sån resa!

Ahh annars då? Jag fryser som fasen och funderar på att ta ett bad, ja det ska jag fasen göra! Klockan 17 ska vi till farmor och farfar för farfar den lilla skurken ha fyllt år. Perfekt, gött med släktmiddag faktiskt. Jag gillar dom som fasen, sjukt kul att snacka lite skit med kusinerna!

Sen så.. Jag taggar inför veckans alla träningspass, ska också försöka lägga in några lätta rygg/mag-övningar för att öka styrkan i kroppen lite. Ju mer jag tränar dessto mindre smärta har jag i svanken, underbart! Men det känns lite stelt och stumt efter att jag har tränat men det går förhoppningsvis bort. I veckan vette fasen hur jag ska träna, om jag ska skita i nån träning..? Äsch, vi får la se hur det känns.

Jobbar natt i veckan, sjukt nice! Sovmorgon ftw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0