Bilder från Strömstad!

Ja jag har ju lagt upp och skrivit om partyt i göteborg men inte lagt upp några bilder från Strömstad. Och varför inte det nu då? Jo grejen är ju att jag är sjukt lat och orkade helt enkelt inte plugga in mobilen till datorn och trycka: överföring av bilder... Fail på emmii där !

Men nu har jag äntligen gjort det och det var inte många bilder att hurra för. Men några blev det i alla fall. Bland annat på Filippa, Los och Annas sjukt tuffa hund. hon var helt galen, haha! (Och jag har upptäckt att ordet inte är mitt mest felstavade ord, jag stavar ALLTID fel på det. Amagad, whaj?) Sen blev det några bilder från västkusten där vi dabade i havet och solade i det fina vädret! Strömstad är en vädligt fin stad måste jag säga och det verkar alla norrmänn också tycka! Eller är dom bara här för systembolagen? I alla fall så är denna lilla sommarstad full med norrmän och rika svenskar som har båtar liggandes i hamnarna för flera miljoner. Ja shit, skulle jag också bli så rik skulle jag också köpa mig en båt? Ehh nej, hellre en stuga i alperna eler något liknande då! Kanske på en söderhavsö?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0