Bästaste fredag!

Idag är det fredag, som jag hoppas att alla vet om?! Annars får ni tagga slappardag/utekväll/myskväll and on and on. Själv är jag hur taggad som helst för våran "lagfest" och ja, jag har varit på systemet 2 dagar i rad. Guu vad kul, never again, i can promise that. Så nu är kylen typ överfull, undra vad min mor kommer att säga? ;) Köpte Johans vin igen, det var gott , smaskens, Black Tower.

Idag på jobbet skrattade vi så att vi grät. Tror aldrig jag har varit med om dte på jobbet alltså. Iaf, Alberto, vår charmiga cuban, som är galen i tjejer men helt underbar, berättade flera sanna händelser i hans liv. Han skickades först till Ryssland innan han fick resa till Sverige. Iaf så berättade han så roliga saker och på så roligt sätt att han skrattade så han grät och vi som satt och lyssnade satt och grät. Han sprutar ut ord på hyffsad svenska och är helt vild. HAHAH! Jaa helt galet..

Annars har det löpt på bra idag, ska sova en liten stund nu så att jag orkar med kvällen.. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0