Arena!

Fan helvette pip piiippp! så jävla dåligt det gick idag när jag och brorsan skulle lira Arena 2v2 i World of Warcraft. Sjukt dåligt trots att vi är bäst egentligen. Vad händer? Han lirar med Amun sin disc-prälle och jag med min Nemphys som är elemental shaman. Vi förlorade till och med mot simpla lag som warriors och druider, eller roggar och präster fast vi hade dom nere flera ggr på 2% hp. (jag vet, ingen av er som läser förstår ingenting men! ) och så låter vi deras healers springa iväg och dricka och så förlorar vi på de?! Så urbota noobish av oss.  Så nu är vi UNDER 1500 i rating, vi som brukar ligga runt 1580, pinsamt dåligt! Nu har vi också bara ikväll och imorgon på oss innan reseten på osndag.. Mutter!

Jag blir jättesur, verkligen.. Mutter! Och träningsvärk som säjtan har jag, hela ryggen, baksida lår och rumpa. Tur i oturen att vi inte lirade final igår för då hade jag väl inte kunnat röra mig i dag. Blir spännande att se hur dte ska gå på träningen ikväll. Lär ju bli lugnt som vanligt eftersom div 3 inte är mycket att hurra för. (Flåt Lisen, men du är bra iaf! ;)) Kanske är lite mera folk där ikväll, vem vet?

Kommentarer
Postat av: Michailov

Xakt! Fattar nada!

2008-09-22 @ 20:48:10
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0