Äntligen!!

Nu är det helg! Jag har peppat helg sedan klockan tio idag! Tjoohoo!

Dessutom slutade vi tidigt och vi fick supergott fika av Chefen! Vesa verkar bli en soft chef känns det som. Underbart!

Ska slänga kläderna i tvätten och städa lite på toan osv nu ra. Jag ska med andra ord vara lite .. erhmm "duktig".

Min enda sak jag verkligen villl göra ikväll är att titta på Chroughing tiger hidden dragon klockan 23.10 på tv3. Det blir perfekt, shit vad länge sen jag såg den filmen. Underbart!

Varför blir jag så jäkla utdebatterad så fort jag nämner att jag itne tycker om Titanic och att jag inte ens har orkat se klart den? geez, gimme me a break here will ya? Folk blir typ sur för att jag itne tycker om den, men herregud. Haha värsta diskussionen hade vi idag på jobbet alltså. Omg, jag orkade inte ens tillslut käfta emot. Vad är det som gör att man måste älska den filmen? jag förstår inte grejen alls med den? (+ att det är unge dicaprio och kate winslet.. huvva!!)

Nej tacka vet jag mästerverk som Fightclub, American History X, Blood diamonds, Sagan om ringen trilogin, Batman the Dark Knight, HP, och asian films such as Hero, Geisha mfl.

AND! Jag är tankeläsare, det har hänt ex antal ggr på senaste att jag säger/vet saker vad andra gör. Senast för några minuter sedan då brorsan frågade om jag visste hur många virus han hade på sin dator. Jag slumpade fram talet 74 and guess what? Exakt, jag hade rätt. Det är sjukt egenltigen, kanske har jag ett 6e sinne eller något? ;)

Kommentarer
Postat av: Robert

Du har mitt stöd mot titanic. Har jag något gång berömt dig för ditt filmkunnande. En mästerlig filmsmak

2008-09-05 @ 15:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0