Angående brudbuketten..!

Ni som känner igen mig på bilden ser att jag står skymd bakom alla ogifta flickor på bröllopet. (Next to a woman in a blue skirt and with her arms crossed) Jag fick smått panik för jag ville verkligen inte fånga brudbuketten alls så jag ställde mig längst bak trots att lowes morsa och andra försökte puscha mig framåt. Fniss!

Tjejen som fångade buketten var inge mindre än Lowes syster längst till höger i bild, blommig klänning och grå kofta, och hon har nyss förlovat sig så det passar ju bra! (jag kännde pressen vill jag lova, Lowe var next i tur) I alla fall så kinesen längst fram i rosa klänning och vit kofta sprang och hoppade upp i luften för att fånga buketten men Hanna som var snäppet längre sträkte upp sin arm och fångade den! haha! Ja det såg så jäkla roligt ut att jag höll på att skratta ihjäl mig. Kinesen sattsade verkligen gärnet gör att fånga buketten... ;) Vissa vet ju vad dom hoppas på! Haha!

I alla fall, så bilen på Kenix när hon sitter ner med Mattias hukandes brevid henne är en grymt snygg bild! oja




Kommentarer
Postat av: Michailov

skakar på huvudet

2008-09-02 @ 22:11:02
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0