20 minuter i solen!

Ohh fasen vad skönt det var. Direkt efter jobbet åkte jag till solariet och solade 20 minuter. Efter 3 minuter slocknade jag och vaknade när solariet knäppte av, härligt varm i kroppen och väldigt avslappnad. Precis som efter en mysig stund i sängen..!

Igår somnade jag runt tolv, vilket var hyffsat sent för jag vick sova i 4.5 timme bara innan det är dax att stiga upp. Jag var som en zoombie idag, allt tog 10ggr längre tid på morgonen än vanligt men jag hann gott och väl till jobbet och väl där får jag höra: Värst vad fin du är idag då! Haha, det var göttans att få höra vill jag lova, av en medelålderspappa javisst, men fortfarande grymt kul att bli uppskattad.

Jag var ute och scoutade läget bland våra byggjobbare som nu har avancerat frammåt och en del ser.. pjtaa, mer än hyffsade ut vill jag lova. Fick en jädra massa blickar när jag strosade runt ute i solen och njöt. (Försökte att itne bli påkörd också!) Det kan ju bero på att den allmänna bilden av en svetsare är en medelålders man i 40år och uppåt, snusar/röker och är lite tjock va.. Och så kommer jag och Lovisa, 20-ish, blonda, vältränade och , pjta, soeta ;)

Aja, nog med skitsnack. Jag taggar mat för jag är ruskigt hungrig. Undrar vad det blir för nått smaskens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0