World server is down!

Roligt roligt, vilken rolig dag!
Inte det minsta, efter att ha lekt med addons och fixat med dem i säkert 1 timme hann vi bara lira några battlegrounds innan servern gick ner. Och den har legat nere.. länge länge...

Och mamma fick ju spader då hon inte kunde lägga in sina addons själva, hon började typ lipa för att det var för svårt. Och vi har fan visat henne 100a ggr hur man ska göra men hon orkar inte lära sig. Hon räknar med att vi ska fixa allt åt henne men orka fixa alla addons först på vår egna dator och sedan på hennes? Shit säger jag bara.

Och endå har inte alla addons uppdaterats heller så .. ja..

Och servern är nere så jag kan inte lira med Nemphys i WoW..
Trött blev jag också. Och nu börjar jag få lock i öronen också. jag är sjukt vek och orkar inget alls. Kroppen är stel som satan och jag är less på att vara sjukt. MEN ska jag se det från den bra sidan så är jag ju sjukskriven imorgon också.. Hoppas servern är uppe då! /sigh

Men annars har kvällen vart nice, mycket huggandes hit och dit! me liiike it!


Och Miika, vad säger du?! Womanizer!


Kommentarer
Postat av: Michailov

Idd! Womanizer!

2008-10-15 @ 23:37:01
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0