Vi vann!

Wooho! Grattis till vinsten idag flickor! Vännäs lirade permiärmatchen mot Fränsta IBK som slutade med hela 6-1!
Det kunde lika gärna ha blivit 14-1, men sån tur hade vännäs inte med sig. Hur många öppna kassar som flickorna missar har jag inte koll på men det var en hel del! Och vad höll Fränstas box på med när de hade en utvisad? Såg ut som värsta div 3 boxen! Tur jag har diciplin på mig.. hihi ;)

Jag invigde mina nya röda byxor, kepsen och stod och tjötade med Anna och Anneli. Smaskens vad roligt det var! Taggar utgång nästa lördag? Ska se över det, hihi! Sjukt taggad!

Och dagens överraskning var att jag stod med i a-lagets trupp.. erhhm, okej? Min tränare kom med matchprogrammet i högsta hugg och frågade varför jag stod med där? haha, jag bah: ehh, ja dom vill att jag ska lira där och dom försöker få över mig mest hele tiin? Han muttrade något om att det vill han ju veta snarast möjligast och jag sa att ja när det krisar så är dte ju klart jag ställer upp. Jag nämde inget om "godispåsen" innehållande kläder etc.. Ehh, och sen sa jag ju att jag ska ju spela med er imorgon så det är ju inget att hetsa upp sig över. Han såg iaf måttlig road ut men vi f¨r väl se. Jag lovar att han ställde Berra mot väggen efter matchen.,. Aja!

OCH! Jag fick kondomer av Anneli som hade varit på Origon och tagit en massa gratiskondomer. Haha! I sån där snittsig grå hård plastförpackning, amagad! Haha! Så nu har jag "laddat" upp.. He he he! Hahah! Ja jävlar inte direkt det första man gör på match men tydligen så hann vi med att sitta och snacka om sånt i peridpauserna?! haha! Som jag skrattade!

nu då? Jaa, jag ska vika ihop kläderna och softa lite! Se om jag hittar någon att leka med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0