Vek, det är vad jag är!

Illa illa, jag som hade seriösa planer på att spela in mig i A-laget den här veckan och lira match med dem på fredagkväll, hemmamatch då. Riktigt nice att alla derbyn spelas på veckodagar nästan, faktiskt roligt med fredagsmatcher om jag får säga mitt. Men nu får jag väl sitta på läktaren och titta på och förhoppningsvis lira med div3 på söndag (eller lördag?) om jag är frisk.

Atm, jag har klagat så förbannat mycket idag så att det finns ju inte, jag känner mig typ döende. Förutom ont i halsen, fryser, svettas, snorig så har jag börjat få ont i käkarna, dvs bihålorna. Och ja, det är inte skönt! Jag blir fruktansvärt galen ifall detta håller i sig, jag är redan sur som fan! Orkade inte ens ta och sticka till träningen och visa upp mig utan jag sitter hemma och lirar wow. Typ det jag orkar, bah! Whine whine whine! (gnäll gnäll gnäll)

Och inte får jag tag på chefen heller, "nummret kan inte nås" bah! Hade gärna velat sjukskriva mig ikväll typ. Orka vakna imorgon lixom. Blir typ 2a gången jag är sjuk på 2 år, så.. Aja, men iaf.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0