Utomlands?

Ja tack! Jag är fruktansvärt avundsjuk på mamma, pappa och sofie som ska utomlands. Jag är nästan svart! Nej det var att ta i, dom är helt klart värda att åka utomlands nu. Syrran jobbar hårt i skolan, mamma är halvknäckt och behöver värme till sin rygg och pappa, ja det är väl han som har jobbat ihop resan but still. Brorsan kom in och sa; Emelie, du och jag får åka utomlands någon gång! Det är jag inte sen med att hänga på, se till att jobba då bror!


Nej detta ser ju inte alls härligt ut...?

Iaf, mamma gör det det inte lättare genom att säga: Emelie, jag tycker så synd om dig som inte kan följa med...!

Men nu får jag och brorsan hela huset för oss själva, ja Athena och fågelskrället är ju fortfarande hemma men de gör ju inte en fluga för när. Det gäller bara att komma ihåg att rasta fågelskrället, men syster har ju trots allt skrivit en snygg lapp på kylskåpet: Mata, vattna och rasta fågeln! Haha, hon är lite lustig min syster.

Jag ska ta och städa imorgon har jag tänkt, eller shhh! Det ska jag itne säga högt för då blir det aldrig av men jag har en kännsla för att det är hög tid för det. Jag ser nämligen lite damm i hörnen och stolen drunkar som vanligt i kläder.

Det är kallt ute idag också, -2 grader men ingen snö. Synd, i like snow!

Jag hade för en gångs skull tänkt att vara i tid inför jobbet så jag slapp att stressa. Så blev dte ju inte nu, som alltid. Datorn, internet och msn är djävulens påfund, men oh så roligt!

Take care, tjiiingeliing!


Kommentarer
Postat av: annie

åh, föräldrafritt!!! jag räknar med fetaste festen ;)



och förresten, vadå divig?!?! är det vad du EGENTLIGEN tycker om mig men det kommer bara fram i dina drömmar?! omg, jag blir heeeelt chockad!

2008-10-29 @ 14:27:58
Postat av: Miika

Shit vad härligt det såg ut på bilden! Hur blir det med Singapore!?

2008-10-29 @ 17:49:14
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0