Flash-drömmar!

TVå sjuka "drömmar" idag eller det var nog mera flashbacks av något slag.

Iaf i den ena står våran tränare Olavi och pratar om A-laget och han undrar vilka som skulle vilja träna med dem på måndag? Exakt alla "dålig" räcker upp handen och jag står där och fnissar för mig själv och tänker: stackars a-laget, hur ska de kunna träna ordentligt med dom här? Fniss fniss, jag fnissade som fasen.

I den andra så hör jag ett sms-pling och plockar upp mobilen och ser att Miika har skickat: He he he! ok?
I verkligheten så var det Johan som sms och väckte mig den jeveln.

Jag är för övrigt helt jävla groggy, sitter och småsvettas och har världens morgonröst med heshet som heter duga! Det skulle vara typiskt mig att bli sjuk när matcherna börjar, jag som aldrig annars är sjuk?
Mutter!!

Kommentarer
Postat av: Michailov

"He he he! ok?" ????

2008-10-02 @ 15:30:25
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0