Sjukintyg eller back to work som gäller?

Ja vi har diskuterat fram att jag blir tvungen att jobba inatt efter som jag sjukskrev mig för en vecka sedan på onsdagen. Och inatt klockan 00.01 är det ju onsdag så.. Usch vad jag blev opeppad! Fortfarande mår jag ju inte bra men jag blir endå tvungen att jobba. Orkar ju knappast fixa ett sjukintyg på en sjukdom som är så difus som "förkylning" och halsont?

Ahh! Ja det är ju bara att lägga sig och försöka sova någon timme nu för att orka inatt. Bah!

Iaf, god middag idag, wookade morötter till krispig fisk och potatis, smaskens!


Ska ladda Ipoden senare ikväll med lite ny fresh musik från Miika.

Sova nu... such usch!



Kommentarer
Postat av: Miika

Jobb(igt) värre!

Å ang. musiken. Jag var ju dum som stängde av min dator. Då stannade synkningen så du fick ju inte alla. Men men!

Lycka till på jobbet!

2008-10-21 @ 18:58:11
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0