God morgon fredag!

Jaha, god morgon! Idag är det fredag och jag vaknade av ett sjuk sweet sms som räddade min trista helg, tack Anna och Cornelia! Imorgon blir det tjejmys och sedan ut och skaka rumpa på Rex! Det gäller bara att välja en passande outfit till imorgonkväll då med andra ord. Och idag måste jag verkligen förbi systemet och inte bara pga min brorsa. Bra där!

Sitter i handduken och försöker torka håret samtidigt som jag sitter och skriver här. Går inget vidare, vissa saker går bara inte att göra samtidigt! Hihi! Iaf så har jag bestämt mig för att ta en sväng förbi staden för att mys-shoppa lite, dvs inte handla något (men fyller på kortet utifall att!) bara för att känna att jag ahr gjort något vettigt av min lediga fredag. Jag är bara så sjukt less på att sitta hemma och vara sjuk, jag måste göra något annars blir jag galen!

Och angående reklamen igår så kom jag på en till favorit, de flesta av mina är sjukt tuffa tycker jag, däremot har jag "tappat" bort en av mina favoriter. Jag ska se om jag kommer på den under dagen!

En av mina andra favoritreklamer är ju helt klart Heineken med Teddybear Stockholm - Cobrastyle.


Nej det är dax att jag sätter fart och torkar håret ordentligt för jag vill inte bli kall när jag ska åka in till staden. Som sagt, jag är inte frisk än men jag vill inte bara sitta hemma idag igen. /sigh!

Kommentarer
Postat av: Miika

Haha vilken skön reklam! Har aldrig sett den tidigare!

2008-10-24 @ 11:58:09
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0