Shit, Emmi kan!

Jag var seg att uppdatera igår när jag kom hem från jobbet, jag ber om ursäkt för det. Vet att jag förstör morgonläsningen för "alla" mina läsare när de inte har något att läsa till morgonkaffet och mellan frillan och tandborstningen!

Iaf, gårdagens jobb förflöt bara fint. Höjdpunkten var att snacka med Lovisa om festen i fredags, hon var som sagt inte där så hon var sjukt nyfiken. Och som hon skrattade när jag berättade att Nicklas blev slagen med en handväska! HAHA! Och just ja, sen ringde ju Johan också, det var hur kul som helst. Han hade fått en chock när han såg att Peter skulle fylla 37 i morgon, shit! Han är verkligen gammal vilket man absolut inte kan tro så han har barnasinnet och allt det där intakt!

Sen så snackas det otroligt mycket om varslet hela tiden, alla undrar om vi fått veta något och när vi får sparken osv vilket är lite tråkigt för stämningen på jobbet är ju itne så god nu. Men vi fick underställen igår som vi skulle ha fått i vintras men dom försvann ju. Men iaf, bättre sent än aldrig och jag har ju redan börjat med långkalsonger på jobbet så det känns gött att ha fått ett par vi kan slita på där.

Jag bråkade också med mitt virusprogram igårnatt när jag kom hem från jobbet och gud vad sur jag var! Men idag; Emmii kan mycket så hon fixade den skiten! (check, Emmi kan virusprogram!)

Jag hade tänkt att pallra mig iväg ut i det "vackra" vädret vi har här och springa en runda. Solen skiner men det blåser storm i princip. Väntar på min Ipod och att frukosten ska sjunka i magen lite. Blir ingen lång runda så förvänta er inga stordåd! Haha!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Själv kör jag med ANTIvirusprogram! ;P

2008-10-07 @ 11:28:38
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0