orka en vettig line..

Jag sov som en stock, vaknade 12.30-ish och lyckades kravla mig upp ur sängen strax efter 13 någonting sådär. Jag hade som jag tidigare berättat att jag skulle försöka ta mig iväg och träna ikväll. Det blir ju inget av för jag har så fakking ont i halsen idag att jag vill gråta, inte för att det gör ont utan för att jag blir så less på att bara sitta stilla. Jag får helt enkelt damp av att bara sitta vid datorn, jag behöver röra på mig.

Jaha, planer inför helgen?
Ja jag ska på kalas på fredag, det är det enda inplanerade, en kusin fyller år. Soft, han bor på vår gata också. Sen så vill jag faktiskt se High Scool Musical 3 som går upp på bio nu, jag ahr inte sett en anda av dom där men det känns som om alla har gjort det? Måste ju se vad det är för något.. Haha! Och snart kommer Bond att ha premiär, 31 oktober. Där lär jag ju sitta och titta. Miika, Anna, Robert kanske? 



Hihi! Annie, man vet aldrig när snygga underkläder kan komma till nytta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0