Yesterday!

Jag hämtade mig från gårdagens match, mitt humör blev sjukt mycket bättre efter att jag ätit middag och kaka till efterrätt. Jag satt i princip hela kvällen framför datorn, såg avsnitt 2 och 3 av Heroes seson 3 så nu är jag i fas igen! Underbart bra!

Men Sylar, Ahhh?! Och Petrelli-morsan?! Amagaaad! Ska inte spoila för er som ser serien men gudis vad bra det är!

Ja igår efter matchen var jag som sagt väldigt depp, trots att vi vann men jag har uppenbarligen för höga krav för att detta ska vara bra för mig. Men iaf, jag tillbringade resten av kvällen vid world of warcraft efter heroes och jag lirade massa arena med ezzet, sen så bytte vi gubbar och han lirade på nemphys och jag på ezzet/ilonka och.. Ja vad kan jag säga mer än att det var sjukt roligt?! Jag var ju knappast bra men roligt som fasen var det. Lite jobbigt när Ezzet hade speccat om och tagit bort min favorit:shadowstep. Haha! Men jag slog ju håradre iaf, woho! Och warlock, jaa, det var spännande! Satt fasen uppe vid datorn till 03.30 och det var väldigt länge sen jag gjorde det sist! Men sällskapet gör ju allt, eller hur är det man säger?

Steg upp vid 10.30 idag och tog med Athena ut på en promenad i det fina vädret. Solen skiner idag, tro det eller ej så det var grymt skönt. Behövde röra lite på mina stela ben och rygg så jag gick en liten extra runda med henne. Och hon blev ju bara glad så, den hunden är fräck som fasen!

Nej jag ska ringa Kurtan nu och se om jag får åka med dem till jobbet. Skulle vara grymt skönt med samåkning i 2 veckor när vi endå jobbar samma skift. Man ska passa på, blir sjukt mycket billigare så. /sigh!



Ibland glömmer jag vilka som läser min blogg egentligen, jag och min stora käft :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0