Emmii hissar/dissar

Idag kände jag för att göra en Anna så jag Hissar/Dissar i en fin liten lista. Hehe!

Emmii Dissar:
1 Det är inte lönt att drömma, de slår endå aldrig in
2 Det är onödigt att slösa tid på att drömma, de slår endå aldrig in
3 Att känna paniken komma krypande över studier kommande år; Var och vad?
4 Att ha grus i sängen som hundrackarn släpat dit
5 Att bli lurad och sviken
6 Att ha känslan av att du måste städa men orkar inte
7 Att gå på jobbet och bara längta hem
8 Att vakna "bakis" fast du inte har druckigt alkohol kvällen innan
9 Att vakna och upptäcka ett par smutsiga hundtassar 2 cm från ansiktet
10 Att ha träningsvärk på fel dag

Emmii Hissar:
1 Att sitta i mjukisbyxor, tjocka sockar, tunn tröja och poncho, samt omsinkad framför tv:n/datorn utan dåligt samvete
2 Att upptäcka att man är sjukt taggad inför twintips/snowboardåkningen!
3 Att kunna göra exakt vad jag vill utan att ta hänsyn till någon annan
4 Att vara "ute i svängen"
5 Att min bror är helt underbar
6 Att det snöar ute
7 Att vakna och se en kramig hund liggande brevid sig
8 Att ligga i sängen bara för att
9 Att spela innebandy/träna
10 Att spendera time med Anna och Miika


Jag känner av en small höstdepression tror jag, jag har inte PMS denna gången eftersom jag redan har haft min period, doh! Så nu har jag inget att skylla på. Om det kunde ta och snöa lite mera nu skulle det säkert kännas lättare, om inte så betydligt ljusare. Sen så ska man aldrig lita på andra, det gör en bara besviken och jag är fortfarande avuundsjuk på familjen även om jag och bror har det awsome här hemma.

Systemet är dessutom stängt imorgon så jag måste dit nu, jobbigt. Jag har dessutom världens träningsvärk i benen/rumpan idag. Jag ber till gudarna att det är borta imorgon till matchen annars blir jag ju galen.

Sen drömde jag en till dröm inatt, som jag inte orkar skriva om faktiskt. Den var ja, lite skum. Men det sjuka är att jag har, sen jag börjat skriva ner mina drömmar, fler och fler drömmar som jag kommer ihåg. Det är faktiskt ganska tufft.

Och min bror fortsätter att försöka övertala mig, snart har allt mitt motstånd krasat. Med 50% klarar jag aldrig, inte med mina jobbtider/innebandyn. Social? Perhaps, namnet då? Måste paxa ett bra att ha sen ifall det blir dax.

 Cheers...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0