En till drömm!

Det går bra för fabriken den här veckan, idag var återigen en halvslapp dag med break på 40 minuter här och där för att robotarna och utrustningen krånglade och jag är ju inte den som klagar utan jag sitter gärna och läser en tidning/löser suduko ostört. Annars hände inget av vikt på jobbet idag, förutom att Lovisa den lilla räkan slutade klockan 8a bara för att hon ville? Haha, lika bra att passa på medan hennes föräldrar är i Turkiet, men fusk i alla fall! Just ja, Jag och Almir lurade Alberto om att jag vann SM i suduko förra helgnen och att jag skulle till Oslo i helgen för att tävla i VM. Haha! Det var sjukt roligt, jag kunde knappt hålla mig för skratt, hahaha!

Jag failade rätt så  hårt i morse, jag glömde berätta om min sjuka dröm jag drömde igårnatt. Det var vinter och ner mot älven i Umeå hade det vuxit fram en stor skog och en brant backe som inte finns idag. Mamma och pappa hade bokat in sig på en fest med ett liveband som jag totalt dissade först men när jag fick höra att Anna, Maria, Miika och Robert skulle gå dit beslöt jag mig för att ta bilen in till stan för att försöka få tag på en biljett till festen. Jag parkerade på den minsta lilla parkeringsfickan vid skogen och klättrade uppför slänten för att gå in till festen. Jag blev ju portad iom att jag inte hade en biljett och i vredesmod gick tillbaka till bilen för att köra hem igen men halvägs framme hörde jag MIiika ropa och tillsammans åkte vi skrana nerför kullen till bilarna för dte visade sig att Miika hade parkerat just framför mig. Vi var sjukt inparkerade så istället för att MIika skulle backa så gasade han framåt och tryckte mig nerför parkeringen in i skogen och på något sätt linkades våra bilar ihop så han svänge min bil och undvek att köra på några träd. Och det var mängder med snö och träd men vi tog oss enda ner till stranden men jag var på något sätt dyngsur om fötterna.. Anna var rätt så divig också, under ett flashigt moment var vi inne på en OKQ8 mack och hon sa några dryga kommentarer och sedan var jag inne på festen och kastades ut pga no ticket typ. Ingen ornding på drömmen heller!

Eh ja, och jag drömde om snö och det snöade idag? En föraning kanske?

Jag har förövrigt en läkartid imorgon klockan 10.00 och borde väl inte sitta här nu, klockan är snart 02.00 och jag ska upp om 7 timmar. Sjukt egenltigen, förra gängen jag ringde vårdcentralen om ögat fick jag telefontid samma dag och sedan fick jag även komma till läkaren samma dag. Igår ringde jag om eksemet och fick telefontid samma dag och nu får jag komma på besök imorgon. Jag vet många som har fått vänta i flera dagar på att först få en telefontid och sen en läkartid. Jag har väldigt tur eller så gillar dom mig av någon anledning? Kvinnan som ringde och skulle boka tid frågade hur det såg ut i ansiktet idag? Sen mumlade hon om att göra en fräckis och boka in mig imorgon på vad jag antar är en form av en akuttid... Perfekt! De måste veta att jag betalar nice skatt eller något sådant men det är riktigt bra att jag får komma så snabbt. Däremot så går ju eksemet i vågor, och det är en bra dag idag, attans! Men men, imorgon ska jag klia det stort och rött, allt för att få medicinen.. !

Nej borsta tänderna nästa och sen hoppa i säng. Ska bli underbart!


DET ÄR FÖR FAN INGEN CYKELHJÄLM?!
Suck, du kommer aldrig att förstå dig på skidor/snowboard Miika, jag har gett upp hoppet om dig ;)

Och jag blev så här glad idag, u always make me smilie!                  

Kommentarer
Postat av: Miika

Nä du har nog rätt! Jag kommer aldrig att förstå mej på skidor/snowboard. Tack å lov! :D

Din dröm var ju däremot riktigt cool! Förstår bara inte hur jag kunde styra dej framför mej när jag parkerat framför dej! ;P Men det va ju en dröm å där kan ju allt hända!

2008-10-29 @ 06:28:53
URL: http://michailov.wordpress.com/
Postat av: Robert

heheh, fin drömm. tänk om den blir sann. kanske är party i ottonträsk som är skogen?

2008-10-29 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0