Trivsamt men segt!

Kusinkalas, tårta, kakor och saft. Mysigt ett tag men blir snabbt gasnka tråkigt då det bara surras om jakt för tillfället. Grabbarna jagar, deras far och farfar/morfar jagar ju så det blir rätt så mycket snack om det. Suck! Alltid kul att träffa släkten iofs men det blir jobbigt  när det börjar röra sig uppemot 1.5-2 timmar i sträck. Jag och syrran snackade mest med varandra på slutet där, det är roligt. Sen fick jag höra av syrran att mamma hade frågat henne om jag hade nån på G? Suck! Ibland alltså.. hahah!

Jag har precis bytt om från finkläderna till min vita pncho-grej, tjockare strumbyxor, en grå tunika med ett fräckt motiv på, vita knee-strumpor och nu sitter jag bara ner och tar det lugnt. Skönt som fan!

Poppa lite popcorn kanske?



Kommentarer
Postat av: Miika

Yep, I won! Yippie!!

Hela 50kr blev det. +-0 mao.

2008-10-24 @ 22:31:46
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0