Trailer for WotLK!

Ja antingen är jag sjukt lättpåverkad eller så är trailern bra inför den kommande expansionen i World of Warcraft; Wrath of the Lich King. De har redan släppt vissa grejer inför expansionen som kommer i november och jag gillar det hittills men tro det eller ej så längtar jag till att få se den nya världen (som består av enbart is?!) och till och med till att levla igen?! Iofs så gillar jag inte att levla och förlora alla mina bra grejer som jag har kämpat så hårt för men det ska ju vara värt det så jag får ge det ett försök..

Min brorsa, Carlo, Berra, Burra, Whoopi, Cascius, Tidas, Patrik, Isak, Marcus, bara för att nämna några spelare som jag känner RL och via spelet har emigrerat till deras gamla server och de vill att jag ska följa med. Eftersom många av mina kompisar på min server har beslutat sig för att inte spela alls, ta en paus eller bara är allmänt negativa så har jag börjat fundera på att flytta efter. Dessvärre är mitt namn Nemphys upptaget (vilken nolla som nu heter det?!) så jag får vackert leta ett nytt namn. Har ni nån idé så är det bara att hojta till... Men jag har som sagt inte bestämt mig hur jag ska göra än, vi får väl se, för det skulle vara sjukt tråkigt att lämna vissa bakom sig men att spela ensam i någon månad i väntan på att "pausen" ska ta slut känns väldigt drygt.


Blizzard - World of Warcraft, Wrath of the Lich King:


OCH! Jag fick telefontid 10.30 idag, jag har tydligen sjukt tur som får telefontid samma dag jag ringer.Men det är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0