TMNT!



Jag och syrran kom av någon på att prata om Turtles för några dagar sedan. Alla har väl sett på Teenage Mutant Ninja Turtles när ni var små? Samlade gubbar, klistermärken och såg serien på tv? Det gjorde iaf vi i våran familj och vi bråkade alltid om vem som var vam. Jag tror att vi tillslut kom överens om att jag var Leonardo, den blåa med svärd, brorsan var Raphael med fist-vapen och syrran var Donatello, han med staven. Men det avr länge sen så jag är inte alls säker på hur det slutade och vem som fick vara vem.


I alla fall så laddade syrran hem filmen TMNT som gavs ut förra sommaren tror jag? Iaf, jag förväntade mig inget alls mera än att det skulle vara tufft att återigen se mina favoriter som jag hade när jag var liten.

Leonardo, Raphael, Donatello, Michelangelo, Splinter (deras mästare) och April var hur tuffa som helst. April var filmens överraskning då hon i serien varit en hyffsat mesig reporter och nu värsta fighting bruden, precissom en ninja!

Jag är barnsligt förtjust i animerat och tecknat så jag gillade filmen som fasen. Fnissade högt flera ggr men det är förmodligen för att jag gillade serien som liten. Vet inte om jag skulle gilla den om jag aldrig lekt med Turtles när jag var liten men jag har inte vuxit upp än så!


Kommentarer
Postat av: Michailov

Gissa vem jag var!?

2008-10-08 @ 14:37:07
URL: http://michailov.blogg.se/
Postat av: Robert

Överaskande bra film faktiskt. trodde att den skulle var riktigt dålig micke var helt klart donatello

2008-10-08 @ 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0