Vilka tips!

Jahja, jag har gått plus hela det här året... Tydligen, trots att fonderna rasat! /sigh!

Jag läste i senaste nummret av Cosmopolitan att drar du ner på festandet till varannan fredag sparar du 12.000 kronor om året?! Baserat på att en utekväll kostar ca 500kr då. Its sickt I tell ya! Jag är med andra ord rik som ett troll då jag knappt har varit ute alls.. Eller, senaste månaderna har jag varit ute en hel del.. Sen så dricker jag inte Take away Latte heller, inte ens kaffe, vilket jag sparar hela 8600kronor på. Bra där, jag är ekonomisk för inte röker jag heller.. Haha! Aja, jag ska inte dra upp all shopping jag har gjort på slutet så det håller vi tyst om!

Sen så får får tydligen lamm nu helt plötsligt? Helst ska det vara glest stickat, då är det som allra bäst. Passa på att matcha med spets, siden eller manchester.

Gant Silver, Essential collector's edition från Lacoste eller Infusion d'homme från Prada är herrdofter innehållande blommor som tydligen ska passa både det manliga och kvinnliga könet. Flirtigt och busigt, ja, det är det kanske? Många artiklar visar på att kvinnor i vissa yrken som bär manliga dofter har en annan respekt med sig eftersom männen kan känna sig själva i kvinnornas lukt. O.o)

Och för att flippa runt i kärlekslivet så kan ni göra en 96a istället för 69an. Be mig inte gå in på detaljer här, det kan gå lite överstyr.

Jag har också lärt mig att urskilja en casanova så jag vet vilka jag ska "akta" mig för och sen har jag fått veta att det är nästan ett måste att testa de 6 olika killtyperna som Cosmopolitan listat. (Jag kan seriöst inte hålla mig för skratt när jag läser, "läser", den här tidningen. Hehe!)

Tittade i Ellos-katalogen också, hittade ett sjukt snygt nattlinne, några toppar, strumpbyxor, klänningar, jeans.. /drool men jag ska itne köpa något nu på ett tag. Jag får dåligt samvete sen så blir syrran lite smått galen.. haha


Och där ser man, nu har jag fetaste smiliet på mina läppar! Jag kommer sova som en prinsessa ikväll!

Kommentarer
Postat av: annie

okey, då blir det att förklara 96 för mig vid nästa förfest... du vet att jag blir nyfiken!

2008-10-20 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0