Taggade inför kvällen?

Ja det är då jag!
Harry's nästa med gubbarna, ska bli roligt som tusan. Hoppas att alla är taggade som jag!

NYss smörjt in mig med Dove, go fresh, beauty body lotion. Finns inget som luktar godare än det! Nyrakade ben, finns det något underbarare än det? Det är så skön känsla så jag blir galen, hihi

Ska sätta fart och fixa håret och sminket nu så jag är klar i tid. Vill inte heller vara för tidigt på Harrys, det är en aningen jobbigt. Hehe! Hoppas att det finns nån fin kille att spana på ikväll, haha!

Om jag är i form imorgon ska jag mamma och syster åka in till staden och shoppa lite! Låter som om detta kommer att bli en kanonhelg faktiskt!

Aja, hare göttans, tjjoho!

Kommentarer
Postat av: annie

harrys :) nice!

have fun :)

2008-10-03 @ 18:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0