Tagga tjejkväll med Anna!

OjA! Som jag har längtat till ikväll, helt galet!

Pappa och vi ungdomar i huset har gjort maten, Raklett. Det är en "grill" som du ställer på bordet som har två våningar, övre är för att steka och den undre är en ugn. I varsin liten "tårtspade" lägger man i lök, vitlök och kött och låter det fräsa på stekytan för att sedan lägga i grädde, bananer, krydda, paprika, jordnötter eller vad du nu vill ha i och ställer in allt i bottenvången sen och låter det puttra på ett tag. Till detta äter vi sallad och ungsstekt potatis, dricker gott och avnjuter ett gott bröd till. Detta är sjukt jävla gott (ursäkta mitt språk) och en av mina favoriträtter utan tvekan!

Efter middagen blir det att hoppa in i duschen, packa ner alla grejer i en väska, jag kmomer i vanlig ordning att ta med mig några outfits som hon får hjälpa mig att välja bland. Kommer också att sminka mig hos henne och fixa håret där samtdigt som vi dricker lite vin och tittar på fotbollen för att sedan strosa ut på Corona eller Rex.

Jag kommer att sova hos Anna också och sen ha en fikadate med Robert och Anna på söndagen. Perfekt!



ehh okej? /hug

Kommentarer
Postat av: Michailov

ooohh!! Raclette är ju hur nice som helst! men det va ju år sen jag åt det sist... får se till att det blir ändring på den fronten! :F

2008-10-11 @ 17:49:18
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0