Tagga seriepremiär!

Nu har jag äntligen lyckat kravla mig upp ur sängen, det dröjde ett tag innan jag kunde somna igår natt men likväl lyckades jag somna ifrån tillslut. Det brukar jag aldrig lyckas med men någon gång ska jag ju göra det med.

Sjukt trött är jag också men det går över, det vet jag. Sitter och käkar frosties med mjölk för fullt som "minifrukost" men om en timme eller så ska jag käka gröt och mackor och jucie för att verkligen ladda upp inför matchen som ska spelas klockan 12.30. En mycket skum tid att ha en match på, i vanliga fall brukar alla matcher spelas vid en hel timme, men itne ute i Obbola inte.

Vännäs Aik, div 3 innebandy ska spela mot Obbola IK klockan 12.30 så jag vill se så många som möjligt där och kan man inte det är det pompoms och kortkorta kjolen som gäller! Jag förväntar mig rakade och fina ben och kalsonger för annars blir bensparkarna lite för läskiga för våra lite yngre flckor..! Haha!

Nej, det är lika bra att jag börjar försöka fixa frillan, min nya frisyr är en pain in the ass när det gäller att sätta upp allt hår för jag är en sån som inte kan ha lösa hårslingor när jag idrottar. Jag blir galen av sånt!

Haj så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0