Svett och vatten!

Oh shit! Det regnade som sagt idag och jag trotsade vädrets makter och gav mig ut på en springrunda. Det gick hur bra som helst idag, jag sprang fort. Jag har bättre kondis än vad jag tror jag har eller så har dessa två löprundor vart rena lyckoträffar men jag hoppas på kondisbiten!

Nu sitter jag och svettas i floder och vattnet rinner. Sjukt härligt för jag är helt slut i hela kroppen. Gjorde dessutom en rad situps och armhävningar innan också. Ahh, kaka nu?! HAHAHA!

Plus att jag mötte en av de gubbar som jobbar med div1-laget och han vinkade frenetiskt fråns in bil. Tror han blev impad av att se att jag håller igång när jag jobbar em-vecka och det är ju ingen skit Jag är imponerad av mig själv till och med. Måste ha blivit smittad!

Duschen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0