Surtisdag!

Jag blir typ inte bättre och jag är sjukt less på min förkylning nu! Men jag har börjat snora mera och enligt pappa är det ett bra tecken att hjärnan vill skicka ut snoret...? Ehhh, ja!

Och sen gör ögondropaprna jevulst ont, jag gråter i 5 minuter efter att jag har tagit dom, suck! Jag är så vek så att det finns ju inte!

Annars idag då? Ja det är 9 grader "varmt" i Vännäs idag, det var frost igårnatt, sen har jag upptäckt att mitt näst mest felstavade ord är var, och det är ju samma kännsla som med inte, hur fan kan jag stava fel på två så lätta ord? Athena är galen, pappa säger att hon är ju våran minipudel när jag dregglar över minipudlarna i tidningen. Förutom att Athena är en jättestor hona som alla tror är en hane, hon är ett monster och helt galen men annars ja...Annars hade man lätt kunna ta henne för en dvärgpudel..

Jag ska försöka ta mig på jobbet ikväll, vet inte riktigt vilken dag man måste ha sjukintyg men nu har jag varit hemma 4a dagar från jobbet. Men vi får la se hur dte känns, som det känns precis precis nu så: NEJ!

Jag drömmde ytterligare en dröm om wow, de kommer tätt ihop nu vilket måste bero på att jag den senaste tiden har varit en no-lifer och spelat på tok för mycket world of warcraft. Men vad ska man annars göra när man är sjuk?!

I alla fall så var jag halvvaken denna gången (och inget snusk!) och jag kännde bara hur klockan snoozade fel samtidigt som min hälsa och min mana sakta återvände, ehh ja! Jag vaknade också 1 timma försent, och jag tror att jag itne vaknade av varena snooze heller så antingen stängde jag av den eller så har jag sovit igenom signalen.. Och ifall jag har börjat sova fast det ringer så.. usch! Tänk inte ens tanken!

Vi börjar dagen med Veronica Maggio - 17 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0