Supit konstant i 4a år?!

Tack för den kommentaren mamma lilla! Hon är så söt min mamma!

Iaf, jag gick och la mig vid 3 någon gång i natt sådär och vaknade klockan 9 med näsan täppt, snoret rinnande och mitt högra öga kunde jag itne ens öppna pga inflamationen jag har där. Helt igenklistrat, precis som man hade när man var liten. Gult äckligt var typ! Så jag steg upp snöt mig, gjorde rent ögat och gick och la mig i sängen igen. Somnade om till klockan 12, gu vad skönt det var. Men jag låg och drog mig 30 minuter för jag ville inte stiga upp, klä på mig och koka nytt vatten till ögat, med bara ett öga öppet. Typ piratlapp nästa! Sjukt drygt, så jag stod och baddade ögat i köket och sen när jag var klar tittade mamma på mig och sa: Det ser ut som om du har supit i 4a år! Jag bah, tack mamma lilla! Du är så söt! hahaha! Hon var ju itne seriös, så det var lite lustigt iaf.

Halsen är värren, börjat hosta, snoret rinner, ögat svider och kliar samt att det håller på att sprida sig till det friska. Förra gången jag fick såhär i ögat trodde jag att jag fått in en svetsloppa eller dylikt men det hade jag ju inte. Nu vette fasen vad jag tror mer än att jag VET att jag är en vekling som gnäller sjukt mycket!!

Ahhh! Typ mest synd om mig i hela världen känns det som /sigh! Vilket det ofc inte är, såklart, men det känns bara drygt.
Missade matchen idag mot Ersboda också, undra hur det går? A-laget vann sin i fredags, cheer på den!

usch! Nej, ögat klibbar ihop igen, dax att koka nytt vatten och badda lite!

Kvalitén är inte den bästa, mobilen.. suck!
Men så ser det ut.. usch!

Kommentarer
Postat av: Miika

Fy fan det där såg inte roligt ut! :S

Nu måste det ju bli bättre någon gång.

2008-10-19 @ 18:34:25
URL: http://michailov.wordpress.com
Postat av: annie

underbart vackert måste jag säga ;)

känske inte lika skönt som det ser ut att vara dock...

2008-10-20 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0