Strålande torsdag!

Jag hoppas den fortsätter lika bra som den har börjat för idag är en mycket vacker dag. Det har snöat på morgonen men nu har temperaturen stigit till 0 grader och solen skiner.

Jag är grymt sugen på att ge mig ut och springa men eftersom jag inte är 100a frisk ännu (seglivad förkylning, jag vet!) så ska jag och Athena ta en promenad, jag tror det blir stora nybyrundan som tar sisådär 1 timme att gå.

Ska bara äta klart min frukost och sen klä på mig och bege mig ut. Idag är också sista eftermiddagen innan helgen, hur skönt är inte det?! Och igår tändes hoppet, jag trodde att vi slutade 21.42 som alla 2-skiftare gör men gubbarna tog snabbt ner mig på jorden igen och sa att vi minnsan jobbar 3skift och då slutar vi 24.00!

Whaj?!

Haha, gotta go... he he he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0