Stjärnor på is!

Ja idag hade Stjärnor på is premiär i tv4 klockan 20.00 och jag kan bara säga såhär: wow!

Marcus Fagerwall och Jesper Blomqvist, båda norrlänningar, visar vars skåpet ska stå och åkte grillor som bara vi här uppe kan göra! Jag blir grymt imponerad av deras sätt att åka och föra sig på isen. Jag är hyffsat insatt i konståkning för jag tycker det är grymt roligt att titta på så jag hade liite koll om hur domarna tänkte och satte poäng. Grymt kul att det gick så pass bra för många då deras åkvana verkligen var allt från ingeting alls till hyffsat mycket i yngre dagar.

Jesper Blomqvist och Markus Fagervall i deras snygga nummer! Dessa grabbar kommer att gå långt då de redan ser ut som proffs och verkligen har det. Haha! Perfekt, nu vet jag vad jag kommer att se hädanefter !


Helt rätt person åkte ut också, Lulu för hon var verkligen jätteusel. Malin, löperskan var inte heller någon höjdare utan dessa två stod kvar som sista åkare.

Gynning och Berg då? Ja Berg är ett proffs uti fingerspetsarna, jag gillar henne skarpt. Hennes frisyr och klänning var mycket finare än Carolinas. Carolina, jaa vad ska jag säga om henne mer än att hon är blåst och otrolig jobbigt att lyssna på? Dels är hennes dialekt inte att leka med (rääärräär rääääääärrr!) och sen alla hennes dumma komentarer.. Ahh im losing it!

nej, duschen nästa! Och jag måste kolla vilken tid matchen är imorgon, doh! Noll koll noll koll!


Kommentarer
Postat av: Michailov

Berg är grymt bra som programledare! En av mina absoluta favoriter tillsammans med David Helenius!

2008-10-04 @ 23:01:28
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0