Springa en fredagkväll?

Jag måste vara helt galen eller så har jag blivit smittad av Fredrik? Jag tror det är en blanding av båda två där faktiskt.

I alla fall så har jag haft sjuk träningsvärk i rumpa/framsida lår så jag beslöt mig för att gå ut en sväng sådär vid kvart i åtta för att gå bort lite träningsvärk. Men jag tänkte att det är ju lika bra jag byter om ifall det känns bra så kan jag ju alltid jogga lite lätt. Det är så att jag har match imorgon och vill ju itne vara helt stel när jag ska srpinga en massa då. Men det hela slutade med att jag tog ipoden, reflexvästen på mig och Athena och sen sprang jag 3km. Och då menar jag sprang, det var full fart från början till slutet. Så nu, är jag helt död, men benen är inte lika stumma längre så förhoppningsvis är dom fit for fight imorgon!

Nu kan jag också med extra gott samvete sitta och äta mitt godis och vindruvor jag har köpt, wop wop!

Just ja, och dessa eviga halloweenbarn! Det avr ett gäng här som ringde på i säkert 5minuter så Athena blev ju helt galen. Jag var ju "inte hemma" så jag tänkte fan inte öppna dörren för några ungjävlar som inte har något vett i skallen. Efter att dom gått släckte jag ner i hela huset så det inte skulle synas att någon är hemma.. he he he!

Och just ja! HAHHA! När jag var ute och sprang var det 4 ungar som hoppade fram ur buskarna med masker på och försökte skrämma mig. Grejen var ju att jag sett dom från långt håll så jag ryckte inte ens till.. Hihi!

Duschen nästa, andas, plocka fram godis, vindruvor och lite Beylies med is. Ahh! Jag har längtat!

Leka lite sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0