Softarsöndag!

Ja idag har det varit en riktig soft söndag framför datorn tillsammans med mina kompisar, haha! Vi har spelat lite gamla raid-instancer som var sjukt svåra på lvl 60 men nu när vi är lvl 70 och full epic hela högen så susade vi igenom instancerna. Guu see kul!

Jag är sjukt trött fast jag vaknade sent idag så jag ska faktiskt ta och sova om en liten stund nu. Ska ju upp tiidgt imorgon och ringa vårdcentralen. Cheers! Jag älskar att munhuggas med vården.. not!

Om jag ska summera helgen så har den varit slapp, skön och otroligt najs faktiskt. Fika med släkten, tårta, Anna, Cornelia, fest, dansa, tv, dator, wow, skitsnack, Athena, bror och syster, mamma och fader. Mmhm!

Annars taggar jag nya bond-filmen. Vi borde boka den typ snart? Vilken dag/tid?

Och på onsdag åker mamma, pappa och syster till kanarieöarna och tro nu inte att jga är det minsta avundsjuk inte.. Eh jo, jag håller på att dö, jag vill också utomlands!!!! Jag ångrar sjukt mycket att jag itne var tuffare redan i våras när de skulle boka och undrade om någon mera ville följa med. Men eftersom vi hade lite strul då så valde jag att inte boka eftersom det kunde ja.. Uppfattas lite fel. Men men, gjort är gjort, jag skulle gärna åka imorgon till utlandet om jag kunde och hade någon att resa med.

Nej nu blir det sängen! Tack för i helgen!

Ny vecka imorgon, jag jobbar eftermiddag, ska träna lite i veckan, umgås med min fader som också jobbbar eftermiddag och sen lata mig, as usual. Det blir säkert en hel del wow också, ska städa lite också. Bah! Mycket, och så åker folket på onsdag som sagt. Jag brorsa, fågeljäveln och Athena hemma ensamma i en vecka. Ska bli skönt som fan!
-Bror, storparty till helgen då? HAHA!


Jag känner också att det är hög tid att ninja syster dator och ninja filmen Sweeney Todd med Johnny Depp i huvudrollen. Den är så najs!!



Den är bäst ifall ni gillar skräck, musikal och såklart Johnny Depp och Tim Burton. Jag väntar med spänning på Tim Burtons nästa film Alice i Underlandet med Depp i huvudrollen. Jag vet inte hur många filmer dem har gjort tillsammans med det är säkert 7-8 stycken. Men var det sängen jag skulle till?


Och varför har du blivit så konstig nu för? Det är sjukt drygt att höra den negativa tonen hela tiden och det sarkastiska tonfallet...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0