Snöa då! Lite mera?

Ja jag glömde ju berätta att det snöade idag! Imorse snöade det lapphandskar när farsan skulle till jobbet och sen där runt elva någonting så snöade det rejält också. Eller det är väl att ta i, backen blev ju inte vit eftersom den var varm och ja. Men det snöade i alla fall!

Jag är helt slut så jag orkade inte ens fixa till mig och kila på damernas match ikväll utan jag sitter hemma och degar. Sjukt vad förkylningen tär på mina krafter.

Vi åt god mat ikväll, enkel men god. friterade pommes, korv och bröd. Haha! Det låter itne mycket för välrden men det är smaskens vill jag lova! Till efterrätt så fick vi en vitaminshock, varma bär med smälta marshmallows på.

*snörvel*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0