Snö!

Jag har varit en grym slacker idag.
Vaknade av att klockan ringde halv 9 och sov sedan till 10.30. Ingen orgning på mig inte. Syster hade bakat kladdkaka igår som jag smakade på, smaskens!

Musjäveln har klickat ur så jag är lack som fasen! Jag får klicka typ 100ggr för att byta msnruta och den markerar texten av sig själv. JObbigt! Hoppas det är snön som gör den så konstig..  MEn alltså, jag får seriöst damp på den.

Och det har snöat hela morgonen i princip! Det är itne så pass kallt att det lägger sig på marken men det är sjukt mysigt att sitta och titta ut och se de vita flingorna sakta dala ner.

Sen har jag blivit sjukt åksugen så jag håller på att dö! Och jag har 200komptimmar, exakt, att plocka ut, någon som har en idé?

Brandy - Right here (Departed)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0