Snåljävla volvo!

Jaa, facket har som sagt varit nere i Gbg och förhandlat med storfräsarna för volvo lastvagnar. Och enligt cheferna där nere så kommer volvo inte att ge pengar till förtidspension eller avgångsvederlag ifall det finns människor som vill sluta och få typ 100.000 i fickan.

Men återigen, inget är klart poängterar facket hela tiden genom Trycket(info från facket) och Intranet men jag tror faktiskt inte att det finns så för dem att jobba med om jag ska vara ärlig. Sedan gbgs ledning har börjat bestäma mer och mer har vi här uppe blivit helt beroende av allt de säger och gör så vi är nog rökta.

Lowe hade plats 221 i anställningstiden och även om det diffar 50 pers kommer han att ryka. Han blev anställd 3 månader före mig vilket betyder förmodligen att jag ligger runt 270-300 kanske, jag avr lat och hade ingen tid att smita iväg och kolla hur jag låg till...

Jahapp! Och jag har slarvat bort mitt stämpelkort! Jag blir galen, jag hade dte ju igår?! Måste leta imorrn.

Just ja, ska in till staden med farsan imorrn, han har lyckats "laga" sönder bilen så vi skulle hämta lite grejs, kila in på intersport och en snabbis på HM,

ska leka lite innan det är dags att kojsa. hej!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Malaysia är jag ju lätt på! Kanske inte den roligaste banan men Kuala Lumpur är säkert en nice stad! :D När bokar vi biljetterna!?

2008-10-10 @ 06:24:21
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0