Sjuk!

Eller bara vek. Jag kan inte bestämma mig. Snackade med pappa på jobbet idag och han tyckte jag skulle ta en alvedon, sova lite och bita ihop. Han är hård min farsa, inget snack om den saken! Träningen är inte fören klockan 20.30 också så det blir nog fint det. Hinner nog kurera mig /sigh!

Jag har jeffla ont i halsen, låter som en kråka och har inga krafter alls., svettas och fryser om vartannat. Jag var dessutom utlånad till en annan avdelning på jobbet idag och de var så lite folk att jag fick stå ensam på en 2-mannastation och jobba häcken av mig! Sjukt jobbigt vill jag lova. Men på slutet av dagen gick jag omkring som en zoombie för ryggen, benen och allt var helt slut. Dessutom var ett av hjälpmedlena sönder, en hissmojäng så jag var tvungen att lyfta med råstyrka 5dm rakt upp i luften innan den vaknade till liv och hjälpte till att lyfta plåtbiten. Och jag som är djurisk stark klarade detta galant... -.- Suck!  Men roligt att jobba med Rebo och Jonas, dom är ju i min ålder iaf så jag klagar inte!

Skiter i att dra ner på solariet också, skulle bara somna där och sen gå hem och bli iskall.

Blää!
Sängen nästa!
Och lite arena sen? Ja det tackar jag inte nej till, det sms:et gjorde min dag iaf!

Ska leta reda på Athena och ta henne till min säng, myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0