Shoppaholic?

Shit va jag mår bra idag! Tack snälla Johan för att du väckte mig en andra gång så jag verkligen blev klarvaken och följde med morsan och syrran till staden! Så det blev itne så mycket payback där inte, haha!

Iaf, jag kom hem från en underba kväll på Harrys igår runt halv 4a tiden. Brorsan kom och hämtade mig klockan halv 3 någonting sådär, han är så söt så! Iaf var gubbarna sjukt roliga och när en annan avdelning kom efter deras bowling och mat började partyt på riktigt! De hade också supit ner vår chef, som för övrigt är snygg som fan! Jag dregglade nästan och han var med och dansade också! Sjukt jävla kul! hahha!

Tjejerna och killarna på delkomplett som är i min ålder, (nästan) var hur trevliga som helst och vi dansade som fasen! Jag var ju bara 21 på ett 23+ ställe så jag var liite lite va men det var kul som fasen. Sällskapet gör allt! haha! Det som är lite läskigt är när man står ute på dansgolvet och kastar en blick över axeln och ser kostymnissar i 40års åldern spana in rumpan va.. HAHAHA! De kan typ vara min farsa så lite hemskt är det allt! haha!

Ahh ja, orka skriva mer om det nu. Men Tommy en kille på jobbet var kanonfull som fasen, och han drog det hära om att jag var som en syster för honom och det snacket.. Haha! Oja, det var ruggigt kul! haha! Iaf brorsan körde hem honom till hörneforst och tjänade 500kr så bror var nöjd som fasen.

Jag och brorsan kommer allt närmare varandra nu vilket är hur gött som helst! Igår i bilen hade vi världens snack, om allt, gbg, leeds, party, mys. You name it, sjukt roligt! Han hjälpte mig att bädda sängen när jag kom hem också, haha!

OCH! Jag hade plattat håret och rockat till det typ. Erhhm, ja Fia sa att jag var sjukt lik en tjej från loreals mascarareklam, Kalheen! Det var fasen inte dåligt så jag levde på det hela kvällen typ!

Men inlägget skulle handla om shoppaholic ja.. Jag har handlat för 3000-ish kroner idag med, och vad var det förra veckan? Typ 4 tusen.. Iofs klippning och bensin inräknat. Idag köpte jag asfräna skor, röda jeans, stickat, tshirts, linnen, en råsnygg "keps", halsduk. Jaa, pyjamas, dvs linne och shorts, sockar, typ det! Jag är sjukt glad idag, nästan som om jag är kär igen? Livet är hur nice som helst, jag ska segla på denna känsla hela dagen! Oja! Det kommer väl en dal nån gång men idag då ska jag fasen passa på att vara tokig medan jag har det hr humöret! haha! Att man kan bli så glad av att handla och känna sig snygg?!?

Nej nu ska jag dra och se damernas match och ta en ny outfit på mig! What to wear.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0