Sarah Palin som president?

Det kan mycket väl bli möjligt, i alla fall om vi ska tro på min dröm jag hade inatt (idag?!)

Jag drömde om att Sarah Palin först försökte giftmörda sin John McCain och trots att hon var nära på att lyckas riktades aldrig misstankarna åt hennes håll. Hon är ju kvinna och dessutom hans hemliga älskarinna, i drömmen då. (Hur tänkte hon här, han är ju 75år?!) och trots intensiva utredningar från FBI så hittade dom inga spår. Dagen när McCain återvände hem från sjukhuset höll sig Sarah passivt i bakgrunden och smålog lite ironiskt.

Strax innan 17.30 den kvällen gick Sarah in till sitt kontor och hämtade den avsågade hagelbössan för att sedan stövla in till McCain och skrika: Jag ska bli president, jag kan inte vänta tills du dör..! Pang! Inte heller den här gången var det någon som trodde att Sarah hade dödat sin president utan hon blev i rollen som vicepresident direkt president via ett tal till nationen..

Ytterst märklig dröm vill jag lova! Först och främst hade alltså John McCain blivit vald till president, vilket jag verkligen inte hoppas, och sen måste det ha varit en stor komplott i Vita Huset eftersom Sarah Palin kunde döda honom utan att få misstankar på sig själv. Det rimligaste borde väl egenltigen ha varit att hon skulle lejja bort mordet men tydligen gillar hon att jaga så varför inte jaga en gammal gubbe?

HAHAH!

Aja iaf, inatt var jag utlånad på jobbet. Sjukt jobbigt, jag fick stå på banan och jobba?! Hade knappt en ledig sekund på nattens 3 första timmar. Mutter! Sen så var den en tant som ringde 10.30 och blev helt försökräckt när hon hörde hur groggy jag var när jag svarade i mobilen. - oj, ursäkta, jag har ring fel! Helt livrädd stackarn. Som tur var kunde jag utan vidare somna igen och vaknade inte förren klockan ringde 14.00. Tog en skön dusch för att vakna men jag är fortfarande helt groggy. Ska ta och damsuga lite tror jag och se om jag vaknar till lite.

Kommentarer
Postat av: Michailov

Du skulle ju kunna göra värsta boken med alla dina underhållande drömmar! :D

2008-10-01 @ 15:18:38
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0