Sällan?!

`humpf!

Jag blir galen, men det är jag ju å andra sidan ofta?!

Ska iaf ta och göra ett ryck nu, sitter fortfarande med blött hår, mascara under ögonen och i mjukiskläder framför datorn och Lowe kommer snart och ska hämta mig. Alltid så här, fast jag vet ju hur det kommer sig nu! HA!

Och! Detta glömde jag nog helt och hållet bort att säga men 8a veckor framöver nu jobbar jag bara 4dagar varje vecka! HAHa! så skönt det ska bli, helt galet. Pga minskad orderkö så lägger de ut minusperioder nu och därför försvinner fredag förmiddag och natten mot fredag. Sjukt nice!

Aja, nej nu, rycket sätter in! tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Vem är det nu som har lyx!?

2008-10-07 @ 13:11:30
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0