Rrrrrrrrrrrrrrrrrex!

"..Och det rimmar på kex, mex, tex... Rrrrrrrrexxx!" (jingeln som går på radion om Rex)
HAHA!

Ja så kan jag sammanfatta gårdagskvällen!

Kvällen började lite wierd egenltigen, men när jag väl kom iväg till Anna var jag sjukt taggad! Var där runt sju, helt slut efter att ha burit väskan uppför trappen till översta våningen på Berghem så jag sjönk ner i soffan och fick en cube öppnad åt mig. Vi såg på fotbollen, eller "såg" på fotbollen. Tv:n var på men vi satt och surrade om hennes bf, mitt ex, p-piller, graviditeter, innebandyn, tjejer, och en sjuk 89a som raggar som fasen på Annas karl? Jaa och lite mera såklart och samtdigt så sminkade vi oss, bestämde outfits och allt möjligt. Vi bestämmde oss för att dra ner in på staden och gå på Rex! Så runt 10 cyklade vi i full fart, jag bak på cykeln och anna körde, ner till Annas bf och hans kompisar Oscar (08a) och Vidar(norrman), för att "vila" där ett tag och snacka lite skit innan rex! Killarna skulle inte gå ut men det slutade med att dom följde med oss ut. Iaf, jag fick sjukt många pussar av min Anna så hennes bf såg liiite avis ut där ett tag.. HAHAH!

När vi skulle cykla till Rex på Annas cykel så vek sig styret men cykeln fortsatte ju rakt fram så det blev världens obalans och vi tippade! HAHAH! Det såg sjukt jäkla roligt ut för vi stod i princip helt stilla och sen låg vi där. Grabbarna skrattade som fasen! Jag hade personligen skrattat ihjäl mig om jag hade sett det så jag förstår dom helt. På Rex var det grymt mycket folk och Anna agerade min Wingman igår. Sjukt roligt, det måste hända fler ggr!

Jag tog många oskulder denna helg kan jag säga! Först och främst hade jag en tubklänning på mig, jag brukar aldrig ha klänning ever och absout inte på krogen så (check!) och så gick vi på Rex, där jag aldrig har varit heller så (check!) och sen var det lite fler saker som jag kan skriva (check!) på också men jag känner att jag håller på att bli långradig (igen!) så jag pallar inte mera.

Det bäst med att bo hos Anna är hennes exktrem sköna säng! Dessvärre så höll jag på att bli förkyld och som alltid får jag huvudvärk som fasen när jag itne kan andas ordentligt så jag hade svårt att sova. Anna sov hos sin bf och jag hemma hos Anna så jag fick ett sms senare på dagen där det stod att hon skulle komma hem och laga pannkakor! Smaskens sa jag och så fick jag pannkakor när hon kom hem. Vi fikadejtade med Robert på Skogis och sen så pallrade jag mig iväg hem. Såg förövrigt en sjukt snygg ny Audi A3, en av BMWs minstingar och en Audi A5a... När jag blir rik ska jag köpa en sån.. ! (och jag som skulle fatta mig kort?!)

Mamma undrade om jag hade flyttat, pappa tycker jag är duktig som inte kör så tidigt när jag har vart ute kvällen före, bror och syster cepade loss som galningar och pokade på mig så jag fick paik och sen käkade vi pasta och sås med rester från racletten igår. Alltså, en helt vanlig festkväll med övernattning hos anna följt av kalabalik hemma i Vännäs.

Jag är lite seg, det kan jag inte förneka! Ska kanske packa upp? Kan ju vara en bright idé!

Kommentarer
Postat av: Elinor

trevlig kväll :)

2008-10-12 @ 18:09:58
URL: http://elliinorx.blogg.se/
Postat av: Michailov

Audi A5 är en riktigt fin bil! Köper du en så köper jag en!

2008-10-12 @ 18:14:46
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0