Rrrrrrrrrrrrrrrrrex!

Hihi!

Igår så skulle jag locka håret, jag började i tid, trodde jag, men det visade sig efter att jag lockat mindre än halva håret på 1 timme så hade jag varken tålamodet, tiden eller skillen att göra hela så jag bestämmde mig för att göra håret rakt. Och att göra lockat hår rakt tar ju sin tid, och gissa om min familj mobbade mig för jag hade verkligen ingen koll igår vad jag höll på med. Jag lockade håret, plattade håret, satt på msn, såg på TV, lyssnade på musik, sminkade mig och tjötade med familjen. De asgarvade åt mig för att jag hade noll koll..

Aja, jag kom iväg sent men jag hann till Anna i tid, vi drog till Cornelia, förfestade där. Snackade skit, massor, och sen drog vi ner på Rex. Det regnade som fasen så frisyern var ju i princip förstörd men humöret var på topp iaf. Dansade loss med många snyggingar, snyggast var ju Cornelia och Anna såklart! Träffade Sara, Carro, några snubbar från jobbet..

Åkte bussen hem, gick hem i snålblåsten och min blöta jacka. det var itne så najs men jag hade ju det bästaste sällskapet ever!

Somnade väl vid 4a, fast egentligen avr klockan 5, vaknade inte förren klockan halv 1ish, myyyys!

Sitter och käkar frulle nu och ska lira lite wow.

Mamma kom just in och bad mig att, när jag ringer imorgon till läkaren om hudeksemet, att jag ska vaccinera mig på livmoderhalscancer. 3.5k Mamma bara: Det är din framtid Emelie, vi ska beställa tid åt din syster... Ja men det går la på 1.4k och mitt på 3.5?! Aja, bäst så dom är nöjda..

sen var det ytterst svettigt på Rex, de har ingen vidare luftkonditionering där på dansgolvet. Nästan äckligt..

Men det var roooligt!... ;)

Kommentarer
Postat av: Robert

Låter som en kanonkväll

2008-10-26 @ 18:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0