Rödstämpla är det bästa!!

Inatt har vi återigen inte haft så mycket att göra på jobbet så 2 nätter i rad har jag haft slappjobbet och det har varit skönt som fasen! Det är lite svårt för er som itne är insatta i volvo att förstår varför men.. En snabb och kort förklaring nu då: Vi tillverkar 2 olika hytter, FM och FH och de har två varianter vardera så vi kan säga att vi gör 4a olika typer av hytter. FH hytterna är vårt slagskepp och våran största hytt och det krävs mest arbete på den (såklart, den är ju fetast!) och FM är lite mindre invecklad. Iaf så har det gått dåligt för FM de sista två dagarna så det har varit vårt största mission att göra så många FM-hytter som möjligt. Och till det behövs inte lika många personer och vi roterar och jag har haft turen att inte hamna på FM utan jag har varit på FH och där har det itne hänt någonting.

Idag gjorde jag 4a sidor när jag egentligen ska göra, på ett 2timmars pass, 26st. Så ni förstår kanske varför det har varit slappt? Oja, jag gillar det skarpt!

Jag har varit sjukt pigg hela natten och itne sovit någonting och det är lite jobbigt att när du väl har kommit in i nattrytmen så ska du vända tillbaka dygnet igen. Jag smet hem 1 timme tidigare inatt dessutom, sjukt skönt vill jag lova. Jag var busig nog och rödstämplade dessutom, dvs jag stämplade inte ut utan jag kommer att fylla i kortet på måndag där jag har jobbat full tid fasten jag itne har gjort det.. he he he! Jag gör det så sällan så nån gång måste jag passa på! Och varför inte på nattveckan liksom? Orka slösa komp när det kommer att bli grymt viktigt sen beroende på om jag får sparken eller inte?

Och monteringen får vara lediga idag ifall dom vill för hytterna har hamnat i fel sekvens så de material de ska montera in i hytten stämmer ju inte överns med hytten som kommer. Alla hytter ska ha olika bitar och kommer det fel hytt men rätt material passar det ju itne alltför bra.. Klantigt värre!

Nej nu, sova, tagga firmafest och pjtaa! Exakt. Jag ska måla naglarna imorrn med, eller idag. Usch, jag blir helt dagavill när jag jobbar natt. Det måste bero på att du åker till jobbet på måndagkväll men kommer hem tisdag morgon och åker tillbaka till jobbet tisdagkväll och kommer hem onsdag morgon.. Ehh ja, det där förstår jag inte ens själv men.

TRÖTT! Sova nu, ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0